Od piątku 19 maja od godz. 23 do poniedziałku do godz. 7 niedostępne mają być niektóre funkcje w serwisie iPKO i iPKO biznes, aplikacji IKO i iPKO biznes mobile oraz serwisie telefonicznym.
Nie będzie można m.in.:
- zmienić limitu karty, zablokować ją czasowo, sprawdzić historii operacji, spłacić zadłużenia
- wykonać przelewu z karty kredytowej (również w ramach płatności w internecie „Płacę z iPKO”)
- otworzyć nowego konta
- złożyć wniosku o kartę, pożyczkę i kredyt
- uzyskać szczegółowych informacji o karcie
- aktywować usługi „PKO Płacę później” (jeśli klient aktywował ją wcześniej – będzie mógł korzystać)
- skorzystać z otwartej bankowości
Dużym kłopotem dla klientów PKO mogą być chociażby zbyt nisko ustawione limity, co może sprawić, że większe zakupy będą niemożliwe. Warto więc wcześniej sprawdzić limity, jak i wykonać większe operacje jeszcze przed piątkowym wieczorem.
„W razie potrzeby, klienci będą mogli w tym czasie zastrzec swoją kartę za pośrednictwem infolinii PKO Banku Polskiego (800 302 302)” – czytamy w komunikacie.
Przedstawiciele tego największego polskiego banku zastrzegają też, że prace techniczne mogą skończyć się wcześniej. niż zaplanowano.
Źródło: businessinsider.com.pl